LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid-oltás beadását

2022. január 29. - KAWALACI

Az egész COVID-játék kezdete óta fájdalmasan nyilvánvaló volt sokak számára, hogy a COVID soha nem fog egyszerűen eltűnni, és ezek a kísértések soha nem érnek véget.

Bár sokan valóban azt hitték, hogy ha csak átesünk egy kéthetes zsarnokságon, hogy „kiegyenesítsük a görbét”, akkor minden egyszerűen visszaáll a „normális kerékvágásba”.

A COVID az új norma, és mi, akik odafigyeltünk, tudtuk, hogy a játék vége mindig egy vakcina.

Az oltások nem hatnak. Nem állítják meg a COVID fertőzéseket és nem állítják meg a COVID átvitelét. Ennek ellenére továbbra is arra kényszerít bennünket, hogy elfogadjuk őket. A munkaadók oltási kötelezettséget írnak elő, az iskolák megkövetelik a diákoktól, az utazás és az élet korlátozott az oltás státusza alapján.

Amerika felismerhetetlenné vált. Európa is.

Azok, akik elutasították a szúrásokat, minden este párnára hajthatjuk a fejünket, tudván, hogy jól döntöttünk. A vakcinák ugyanolyan veszélyesek, mint kis időzített bombák befecskendezése a DNS-be.

Például jól érzem magam azon döntésem miatt, hogy határozott vagyok, és megtagadom, hogy beadjam ezeket a kísérleti gyógyszereket.

Másrészt ugyanez nem mondható el arról a sok amerikairól, akik a közösségi médiában mélységes sajnálatukat fejezték ki amiatt, hogy beoltották őket.

Nagyon szomorú és szívszorító látni, hogy egyik Twitter-felhasználó a másik után beismeri, hogy hibát követett el, amikor beoltották. Nem tudom visszahozni, de most ébren vannak. Látják az igazságot, és sokan félnek és tehetetlennek érzik magukat.

A Twitteren a közelmúltban a „megbántam, hogy bevette az oltást” keresése több tweetet eredményezett olyan felhasználóktól, akik mindannyian kifejezték, hogy soha nem adják fel magukat az oltási programnak.

Vannak olyan tweetek, amelyek egészen 2021 júliusáig nyúlnak vissza, de napról napra egyre többen csatlakoznak a trendhez, és elismerik mélységes sajnálatukat, és még azt is megmagyarázzák, hogy miért nem jelentkeznek egyhamar erősítésre.

A DailyVeracity.com képernyőképeket gyűjtött össze sok-sok olyan bejegyzésről, amelyet a Twitteren „megbánták az oltás beadását” keresve.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 2 elleni védőoltást

„Azt hittem, hogy 100%-ra megyek vissza, de nyilvánvalóan nem tettem. Megbántam, hogy bevettem az oltást? Igen, és bassza meg, ha úgy gondolja, hogy ez helytelen” – írta egy Twitter-felhasználó @TinaxDez, aki nyilvánvalóan dühös volt, mert a szövetségi kormány hazudott neki.

„Azt hiszem, megbántam, hogy bevettem az oltást, mert a mellékhatások nem múltak el” – mondta egy másik felhasználó.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, megbánták, hogy beadták a Covid 3 elleni védőoltást

"Igen, nem, a pokolban vagyok" - írta @zukiiswa_gwi felhasználó a sokkoló mellékhatásokról.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 4 elleni védőoltást

"J&J - 2 napig ágyhoz kötött, úgy éreztem, hogy maláriás vagyok, megbántam, hogy bevettem az oltást" - dokumentálta egy másik felhasználó.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 5 elleni védőoltást

„Sajnálom, hogy beoltattam” – üzenték sokan a Twitteren szeptember végén.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 6 elleni védőoltást

„Sajnálom, hogy beoltattam. Nem kutattam eleget. smh” – tweetelte egy nő, aki egyértelműen megbánja.

Egy másik személy sajnálatát fejezte ki amiatt, hogy csak azért kapta meg az oltást, hogy megkönnyítse az életet New Yorkban.

„Tudom, hogy kicsi a változás, de ha a következő években bonyodalmak merülnek fel… Az amerikaiak lerombolják magukat, ez egy abszolút háború. Sajnálom, hogy bevettem az oltást, de megtettem, mert New Yorkban másként nem tudnám leélni az életem. Csak azért imádkozom, hogy ne legyen elrontva a genetikám."

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 7 elleni védőoltást

Egy másik személy úgy jellemezte a tüneteit, mint amiatt, hogy miért ne kapjon újabb oltást, és azt mondta: „Hűha! Hétfőn megkaptam a második covid oltásomat, és azóta fejfájás, agyi rendellenességek, agyköd, extrém fáradtság, végtelen éhség, szédülés, nyomás a fejemben, túlmelegedés és egyéb gyakori tünetek vannak. Sajnálom, hogy bevettem az oltást, szeretném újra normálisan érezni magam!”

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták, hogy bevették a 8-as Covid-oltást

Egy másik srác azt mondta, hogy HÉT HÓNAPJA rosszul volt az injekciótól.

"Sajnálom, hogy minden nap beoltattam" - írta a Twitteren egy másik aggódó felhasználó. „Beteg vagyok a második injekciótól. Ez 7 hónap. Baszd meg ezt a vakcinát."

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 9 elleni védőoltást

Egy felhasználó azt írta, hogy megbánta, hogy beoltották, és azt, hogy „befolyásoltam a családomat és a barátaimat az oltásban”.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 10 elleni védőoltást

Egy másik felhasználó azt állította, hogy a háromnaponkénti PCR-vizsgálatot elrendelő rendelés miatt kényszerült az oltásra.

A Twittert elárasztják az emberek, akik azt mondják, hogy megbánták a Covid 11 elleni védőoltást

Mindez csak egy töredéke az összegyűjtött tweeteknek. A többit a linken láthatod .

Robert MARIĆ

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr416924496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása