LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

Kényszeroltás Horvátországban és az Emberi Jogok Megfosztása

2021. július 30. - KAWALACI

Kényszeroltás  Horvátországban - Ismét normatív manipuláció és valójában az emberi jogok és szabadságok megfosztása, mindez a kényszeroltás bevezetésének szolgálatában áll

A Horvát Köztársaság kormányána felhatalmazásáról szóló törvényjavaslat bizonyos kérdéseknek a horvát parlament hatóköréből történő szabályozására nyilvános vitában (online) található. És olvasd el, hogy néz ki.

I. A TÖRVÉNYEK ELFOGADÁSÁNAK ALKOTMÁNYI ALAPJA

E törvény elfogadásának alkotmányos alapját a Horvát Köztársaság Alkotmányának 88. cikkének (1) bekezdése tartalmazza (Hivatalos Közlöny 85/10 - összevont szöveg és 5/14 - A Horvát Köztársaság Alkotmánybíróságának határozata) .

II. A HELYZET ÉS A TÖRVÉNYBEN SZABÁLYOZANDÓ ALAPKÉRDÉSEK ÉS A JOG ELFOGADÁSÁVAL KÖVETKEZŐ KÖVETKEZMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Törvény a Horvát Köztársaság Kormányának felhatalmazásáról a horvát parlament egyes kérdéseinek szabályozására (Hivatalos Közlöny 133/20) A Horvát Köztársaság kormánya kiadja, hogy a Horvát Köztársaság Alkotmánya szerint csak a horvát parlament szabályozza. Ez a jogszabályi felhatalmazás alkalmazásának alkotmányos alapjának szükséges jogi kidolgozása, amelyet a Horvát Köztársaság Alkotmányának 88. cikke tartalmaz. Bár ezen alkotmányjogi intézet alkalmazása eltérést jelent a törvényhozó és végrehajtó hatalom birtokosainak alapvető kompetenciáitól, a gyakorlatban mégis szükségesnek bizonyul az államhatalom alapfeladatainak rendszeres ellátásához, a Horvát Köztársaság Alkotmánya, a felhatalmazó törvény és a vonatkozó alkotmánybírósági gyakorlat által meghatározott valamennyi tárgyi és időbeli korlátozás betartásával. A jogalkotói felhatalmazás alapvető korlátai a Horvát Köztársaság Alkotmányának 88. cikkében vannak rögzítve, és az emberi jogok és alapvető szabadságok, a nemzeti jogok, a választási rendszer, az állami szervek szervezése, hatálya és módja kidolgozására vonatkoznak. és a helyi önkormányzatok. A jogi hatáskörök nem léphetnek fel visszamenőleges hatállyal, és érvényességük megszűnik a megszerzett hatóság dátumától számított egy év elteltével, hacsak a horvát parlament másként nem határoz. A jogalkotási gyakorlatban a hatáskör ezenkívül anyagilag a horvát parlament hatáskörébe tartozó aktuális gazdaságpolitikai kérdésekre korlátozódik, kivéve az állami költségvetés és az adóelőírások változásait, továbbá a Horvát Köztársaság Alkotmánybíróságának 1. sz. U-II-66/1994, 1994. február 25 (Hivatalos Közlöny 16/94). A felhatalmazás kivételesen vonatkozik a horvát parlament megbízatásának megszűnésének vagy lejártának napjától az újonnan megválasztott horvát parlament első ülésének napjáig.

A fentiek alapján, és szem előtt tartva, hogy a Horvát Köztársaság Kormányának felhatalmazásáról szóló, a Horvát Köztársaság Kormányának felhatalmazásáról szóló, hatályos törvény által felhatalmazott felhatalmazás a Horvát Parlament bizonyos hatókörébe tartozó kérdések szabályozására megszűnik egy éven belül. Törvény, azaz hogy továbbra is felhatalmazást kapjon a horvát parlament hatáskörébe tartozó egyes kérdések szabályozására. E törvény értelmében a Horvát Köztársaság kormánya felhatalmazást kap a jelenlegi gazdaságpolitika kérdéseinek szabályozására a horvát parlament hatáskörébe, figyelembe véve a fent említett anyagi és időbeli korlátokat. Az e törvény által felhatalmazott felhatalmazás egy 10 éves időtartamra szól.

III. A JOGVÉGREHAJTÁSRA SZÜKSÉGES ALAPOK ÉRTÉKELÉSE ÉS FORRÁSAI

E törvény végrehajtásához nem szükséges különleges forrásokat biztosítani a Horvát Köztársaság állami költségvetésében.

A HORVÁT KÖZTÁRSASÁG HATÓSÁGÁRA VONATKOZÓ TÖRVÉNY JAVASLATA A HORVÁT PARLAMENT HATÓKÖRÉBŐL SZÁRMAZÓ KÉRDÉSEK SZABÁLYOZÁSÁRÓL

1. cikk

A Horvát Köztársaság kormánya felhatalmazást kap arra, hogy rendeletekkel szabályozza a jelenlegi gazdaságpolitika kérdéseit, amelyek a horvát parlament hatáskörébe tartoznak, kivéve az állami költségvetés és az adószabályok változásait, valamint azokat a kérdéseket, amelyeket a Horvát Köztársaság alkotmánya szerint csak a horvát parlament szabályozhatja.

  • 2021. december 15 -től 2022. január 15 -ig i
  • 2022. július 15 -től 2022. szeptember 15 -ig.

2. cikk

E törvény 1. cikkének rendelkezése alóli kivételként a Horvát Köztársaság kormánya jogosult a horvát parlament hatáskörébe tartozó egyes kérdések szabályozására, kivéve az állami költségvetés és rendeletek elfogadását vagy módosítását. a horvát parlament megbízatásának megszűnésétől vagy lejártától kezdődően az adók és azok a kérdések, amelyeket a Horvát Köztársaság alkotmánya szerint csak a horvát parlament szabályozhat.

3. cikk

A Horvát Köztársaság kormánya a horvát parlament minden ülésszakára jelentést nyújt be a horvát parlament két ülése között elfogadott rendeletekről, az e törvény 1. cikkében említett hatáskörök alapján.

4. cikk

A Horvát Köztársaság Kormánya által elfogadott rendeletek a Horvát Köztársaság Kormányának felhatalmazásáról szóló törvény alapján, amely a Horvát Köztársaság kormányának egyes kérdéseinek szabályozására vonatkozik (Hivatalos Közlöny 133/20) Törvény 2022. november 30 -án lép hatályba

5. cikk

E törvény hatálybalépésének napján megszűnik a Horvát Köztársaság kormányának egyes kérdéseknek a Horvát Parlament hatálya alá tartozó felhatalmazásáról szóló törvény (Hivatalos Közlöny 133/20).

6. cikk

Ezt a törvényt a Hivatalos Közlönyben kell közzétenni, és 2021. december 10 -én lép hatályba.

INDOKOLÁS

Az 1. cikken kívül .

Ez a rendelkezés felhatalmazza a Horvát Köztársaság kormányát, hogy szabályozza a jelenlegi gazdaságpolitika kérdéseit a horvát parlament hatáskörében, kivéve az állami költségvetés és az adószabályok változásait, valamint azokat a kérdéseket, amelyek a Horvát Köztársaság alkotmánya szerint csak a horvát parlament szabályozza, és az alapvető szabadságok, a nemzeti jogok, a választási rendszer, az állami szervek és a helyi önkormányzat szerkezete, hatálya és munkamódszere. Ez a felhatalmazás arra az időszakra korlátozódik, amelyben a horvát parlament nem ül rendszeresen, azaz 2021. december 15. és 2022. január 15., valamint 2022. július 15. és 2022. szeptember 15. között, figyelembe véve a 79. cikk (1) bekezdését. A Horvát Köztársaság alkotmányának 1. § -a, amely előírja, hogy a horvát parlament évente kétszer, először 15 között ülésezik rendszeresen.

A 2. cikken kívül.

Ez a rendelkezés felhatalmazza a Horvát Köztársaság kormányát, hogy a horvát parlament megbízatásának megszűnésének vagy lejártának napjától az újonnan megválasztott horvát parlament első ülésének napjáig terjedő időszakban szabályozza a hatálya alá tartozó bizonyos kérdéseket. az állami költségvetés elfogadása vagy módosítása A Horvát Köztársaságot csak a horvát parlament szabályozhatja.

A 3. cikken kívül.

Ez a rendelkezés megállapítja a Horvát Köztársaság kormányának azon kötelezettségét, hogy jelentést terjesszen a horvát parlament elé az e törvény 1. és 2. cikkének rendelkezései alapján elfogadott rendeletekről.

A 4. cikken kívül.

Figyelembe véve, hogy a Horvát Köztársaság Alkotmányának 88. cikke (3) bekezdésének rendelkezései szerint a törvényes felhatalmazás alapján hozott rendeletek a megszerzett hatóságok napjától számított egy év elteltével érvényüket vesztik, kivéve, ha a horvát parlament az e törvény hatálybalépésének napján érvényes jogi hatáskörök alapján legkésőbb 2022. november 30-ig marad hatályban.

Az 5. cikken kívül.

Ez a rendelkezés határozza meg a Horvát Köztársaság kormányának felhatalmazásáról szóló törvénynek a Horvát Köztársaság egyes hatásköréből történő szabályozására vonatkozó törvényének megszüntetését (Hivatalos Közlöny 133/20).

A 6. cikken túl.

Ez a rendelkezés határozza meg e törvény hatálybalépését.

És mit tegyünk? Beszél még valaki erről a normatív összefonódásról, tiszta manipulációról? És azt mondja?

Amikor a parlamenti képviselők mindent megerősítenek, és minden bizonnyal meg is fogják - jósolom a Parlament rendkívüli ülésén a Nagyboldogasszonyig - kérdezni fogják, HOGYAN? Persze fogsz. Nos, akkor kérdezze meg a brüsszeli fiútól, hogy mit csalt meg az összes parlamenti képviselővel.

Azáltal, hogy átvette a Parlament hatáskörét a kényszeroltásig.

Olvasson el néhány releváns megjegyzést, a kommentelők pontosan erről írnak.

Teljesen egyetértek mindazokkal, akik eddig itt hagyták megjegyzéseiket. Abszolút nemzetellenes és minden bizonnyal a Pandemia végső céljának elérését tervezi - minden ember kényszerű oltását olyan oltással, amelyet nem, amelyet valódi nevén "genetikai terápiának" kell nevezni.Egy vakcina, amely 2023 -ig kísérleti fázisban van. és amely csak "feltételes jóváhagyást" kapott, és az ilyen felhasználható mindaddig, amíg ez a Pandemia fennáll, és ezért időtartamát határozatlan időre meg kell hosszabbítani, valamint az "oltás" okozta halálozások számát és azok számát. akik emiatt súlyos vagy kisebb következményeket hordoznak, szívesen nem jelennek meg a médiában, elhallgatják vagy másnak tulajdonítják. Ilyen politikai lépéseket nemrégiben láttak az EU többi tagállamában. Felmerül a kérdés, hogy kinek a parancsára és Horvátországot a Horvát Köztársaság kormánya vagy a világkormány irányítja -e. Ana Kirchmayer-Wonnemann

Számomra úgy tűnik, hogy van egy rejtett következménye annak, hogy ez a rendelet a Parlament háta mögötti lakosság vakcinázásának kérdésével fog foglalkozni. Bármely kormányrendelet széles körű népi támogatást igényel az oltási lefedettség növeléséhez. Némi kényszerítés és rábeszélés a sajátjával ellentétes álláspontra ebben az esetben ellentétes a diszkriminációellenes törvénnyel (OG 85 / 08,112,12), és tekintettel arra, hogy Halmed honlapja szerint a vakcina "feltételes jóváhagyást" kapott. Végül is a GDPR garantálja az adatvédelmet, és minden máshoz szükség van az adatok tulajdonosának (azaz az egyénnek) a beleegyezésére. TOMISLAV HUDIKA

Tisztelt, mint az ország érintett állampolgára, úgy gondolom, hogy a törvényjavaslat a hatalom túllépése és a Horvát Köztársaság alkotmányos és jogrendjébe való beavatkozás. Nem hiszem, hogy ez az ország polgárainak érdeke, különösen azért, mert a kormány de facto természetesnek veszi az emberi jogok Alkotmányban biztosított szabályozásának jogát. Ez a törvényjavaslat ellenállhatatlanul emlékeztet engem, mint a történelem szerelmesét és azt, aki nem aludt át a történelemórákon, az 1933 -as engedélyező törvényre, amellyel Hitler megkerülte a Weinmári Köztársaság alkotmányos jogrendjét, és abszolút hatalmat szerzett. Ha parlamenti tagjaink erre szavaznak, véleményem szerint a Horvát Köztársaság és az Alkotmány állampolgárainak árulói. Tamara Baraba

Egyes politikusok nyilatkozataival összhangban a médiában is aggodalmamat fejezem ki amiatt, hogy a Horvát Köztársaság kormánya ezeket az időszakokat, amelyekben a horvát parlament nem ül, fel fogja használni olyan döntések és törvények meghozatalára, amelyek megkérdőjelezhetők, hogy a horvát A Parlament megerősít / szavaz. Teljes mértékben egyetértek Tatalović úr előző megjegyzésével. Túl sok a megválaszolatlan kérdés, az egyoldalú és válogatott médiahirdetések és információk, valamint már észrevehető megkülönböztetés és címkézés azoknál, akik kérdéseket tesznek fel, és válaszokat keresnek rájuk. Megdöbbentő, hogy senki sem tesz fel, pontosabban, vitathatatlanul válaszokat számos határozat, intézkedés, utasítás alkotmányosságára és jogszerűségére vonatkozó kérdésekre ... Ezért ez a javaslat ugyanolyan aggasztó, tekintettel a javaslatok gyorsaságára, a média hallgatása ugyanazokról és tisztázatlan okokról miért ilyen fontos ez most, és eddig nem volt az?! Ha ennek köze van az oltáshoz (maszkok helyett - amelyeket állítólag eddig védtek / és mostantól nem lesz többé ez az „erejük”? /), Minden világos lesz. Adja meg a kormánynak a jogot az „egyéni” szabályozására - melyikre? - a horvát parlament hatáskörébe tartozó kérdések, és ennek érdekében (az emberekhez) a nyári és téli vakációk során mindenképpen feltételez egy bizonyos tervet, amelynek tartalmáról (még) nem tájékoztattak a nyilvánosságot; így arra lehet következtetni, hogy az utolsó pillanatban értesítik, ahogy az elmúlt hónapok állandó gyakorlata volt. Istenem, légy velünk és tarts meg minket. És a gyerekeink. feltételez egy bizonyos tervet, amelynek tartalmáról (még) nem tájékoztatták a nyilvánosságot; tehát arra lehet következtetni, hogy az utolsó pillanatban értesítik, ahogy az elmúlt hónapok állandó gyakorlata volt. Istenem, légy velünk és tarts meg minket. És a gyerekeink. feltételez egy bizonyos tervet, amelynek tartalmáról (még) nem tájékoztatták a nyilvánosságot; tehát arra lehet következtetni, hogy az utolsó pillanatban értesítik, ahogy az elmúlt hónapok állandó gyakorlata volt. Istenem, légy velünk és tarts meg minket. És a gyerekeink. -Eva Kirchmayer Bilic

A feltételezés az, hogy ez a rendelet a Parlamenten kívüli népi vakcinázás kérdésével fog foglalkozni. Bármely kormányrendelet széles körű népi támogatást igényel az oltási lefedettség növeléséhez. Bizonyos kényszerítés és rábeszélés a sajátjaival ellentétes álláspontra ebben az esetben ellentétes a megkülönböztetésmentességről szóló törvénnyel (OG 85 / 08,112,12), és tekintettel arra, hogy Halmed honlapja azt állítja, hogy az oltást "feltételes jóváhagyással" állították ki, és az a tény, hogy hogy a Válságszolgálat dogmatikus kijelentésein kívül nincs független kutatás és nincs más vélemény, amelyet nem szabad megkérdőjelezni, szabadon gyaníthatom, hogy egy ilyen rendelet súlyosan megsérti a Horvát Köztársaság Alkotmányának 23. cikkét. Cedomir Tatalovic

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr2116643144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása