LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

Az Egyesült Államok kormánya több száz médiavállalatnak fizetett azért, hogy a COVID -19 elleni oltóanyagokat reklámozzák

2022. március 08. - KAWALACI

Ezt a botrányos felfedezést a The Blaze amerikai független médium tette, amely az információszabadságra, egy olyan jogi eszközre szólított fel, amelyre a kormányzati szerveknek reagálniuk kell. Amit felfedeztek, pontosan megerősíti azt, amiről már két éve írunk a Logikán, a médiát az oltások és a gyógyszeripar népszerűsítésére finanszírozzák, és úgy tűnik, az adófizetők pénzét kapják ezért. Hamarosan országainkban is kiderülnek hasonló dolgok?

A The Blaze FOIA (Freedom of Information Act) kérésére válaszul a HHS felfedte, hogy reklámokat vásárolt nagyobb hírhálózatoktól, köztük az ABC-től, a CBS-től és az NBC-től, valamint a Fox News-tól, a CNN-től és az MSNBC-től, köztük a New York-i kiadványoktól. Post, a Los Angeles Times és a Washington Post, digitális médiavállalatok, például a Buzz Feed News és a Newsmax, valamint több száz helyi újság és tévéállomás. Ezek a házak közösen feleltek azért, hogy számtalan olyan cikket és videó részletet tegyenek közzé a vakcináról, amelyek majdnem egyformán pozitívan értékelték a vakcinát annak hatékonyságát és biztonságosságát tekintve.

A The Blaze az Egészségügyi és Humánszolgáltatási Minisztériumtól kapott dokumentumok szerint a szövetségi kormány több száz hírszervezetnek fizetett az oltások reklámozásáért egy „átfogó médiakampány” részeként. A Biden-adminisztráció hirdetéseket vásárolt a tévében, rádióban, a sajtóban és a közösségi médiában, hogy bizalmat építsen az oltóanyagban, és ezt az erőfeszítést az oltóanyag elérhetőségének növelésével időzítse. A kormány támaszkodott a „COVID-19 által súlyosan sújtott közösségek” „befolyásával” szerzett médiára és olyan „szakértőkre”, mint a Fehér Ház egészségügyi főtanácsadója, Dr. Anthony Fauci és más akadémikusok, akikkel interjút készítenek, és a hírekben népszerűsítik az oltást.

Bár ezeknek a szerkesztőségeknek szinte mindegyike készített híreket a COVID-19 elleni vakcinákról, a cégeikhez érkező adófizetők dollárjait nem hozták nyilvánosságra a hírekben, mivel a bevett gyakorlat azt diktálja, hogy a szerkesztői csapatok függetlenek legyenek a média hirdetési részlegeitől és az újságcsoportoktól, amelyekkel nem rendelkeztek. fel kell fednie, amint azt néhány megjegyzést kérő publikáció kifejti.

A Biden-adminisztráció hatalmas kampányba kezdett a közvélemény oktatása és a védőoltások népszerűsítése érdekében, mivel ez a legjobb módja a COVID-19 okozta súlyos betegségek vagy halálesetek megelőzésének.

A Kongresszus a 2021-es pénzügyi évben egymilliárd dollárt különített el az egészségügyi miniszter számára, hogy olyan tevékenységekre költse, amelyek „erősítik a vakcinába vetett bizalmat az Egyesült Államokban”. A szövetségi törvény felhatalmazza a HHS-t, hogy az Egyesült Államok Betegség ellenőrzési és Megelőzési Központjain és más köz- és magánszerződéses ügynökségeken keresztül lépjen fel „nemzeti bizonyítékokon alapuló kampány lefolytatására a betegségmegelőzési és -ellenőrző oltások biztonságosságával és hatékonyságával kapcsolatos tudatosság és ismeretek növelése érdekében. a vakcinákról, valamint az oltóanyagokkal kapcsolatos tudományos és bizonyítékokon alapuló információk terjesztéséről, azzal a céllal, hogy minden életkorban növeljék a beoltottsági arányt… az oltással megelőzhető betegségek csökkentése és megszüntetése érdekében.

Bárki, aki az elmúlt évben híreket olvasott, tévéhíreket néz vagy böngészte a közösségi médiát, több mint valószínű, hogy ki volt téve a kormányzati hirdetéseknek. A YouTube-on közzétett HHS-hirdetéseket milliószor nézték meg, és olyan hírességeket bemutató reklámok, mint Sir Elton John és Sir Michael Caine színész, olyan híradások tárgyát képezték, mint például az NBC News ezen funkciója:

„HHS-alapú vakcinahirdetések” a HHS-től az intenzív osztályokon kórházba szállított „túlélő” koronavírus-betegek történeteivel – jelentette és megvitatta a CNN az ABC „The View” című műsorában, amikor tavaly októberben bemutatták őket.

Bár a szövetségi kormány fizetett ezeknek a cégeknek és másoknak is az oltóanyagok reklámozásáért, miközben az újsághírek ugyanazokról a vakcinákról szóltak, sok szerkesztőség szerint olyan irányelveik vannak, amelyek megakadályozzák, hogy a hirdetők befolyásolják a híradásokat.

"A hirdetők fizetnek a helyért, hogy megosszák üzeneteiket, ahogy ez itt is történt, és ezek a hirdetések egyértelműen meg vannak jelölve" - ​​magyarázta Shani George, a Washington Post kommunikációs alelnöke. "A hírszoba teljesen független a hirdetési osztálytól" - mondta.

Hasonlóan nyilatkozott a Los Angeles Times szóvivője is, hangsúlyozva, hogy "a szerkesztőség a hirdetésektől függetlenül működik".

A Blaze több más publikációval is kapcsolatba lépett, amelyek vagy nem voltak hajlandók kommentálni, vagy nem válaszoltak a közzététel előtt.

A HHS COVID-19 közoktatási kampánya a médiát – szájról szájra – is felhasználta, hogy „megbízható hírvivőket és befolyásos embereket” hozzon a hírszervezetekhez, hogy tényszerű, időszerű információkat és lépéseket tegyenek az emberek számára. megvédeni magukat, családjukat és közösségeiket.”

Ezen erőfeszítések eredményeként a Coviddal foglalkozó újságírók gyakran idéztek különböző kormányzati tisztviselőket

Pandemic ID-19, tényszerű információkat kínál a vakcina hatékonyságáról és biztonságosságáról. Egy októberi Buzz Feed News cikk, amely "alapvető tényeket" tartalmaz arról, hogy ki jogosult a COVID-19 kiegészítő vakcinára, például Rochella Walensky CDC-igazgató, Peter Marks FDA-tisztviselő, Xavier Becerre HHS-titkár és a Kaliforniai Vakcinákkal foglalkozó Egyetem nyilatkozatairól számolt be. George Rutherford francisco epidemiológus.

A cikk hangsúlyozza, hogy a tanulmányok azt mutatják, hogy a "fokozók működnek", és hivatkozik az FDA adataira, amelyek arra utalnak, hogy a kiegészítő injekció beadása "visszaállíthatja az erős védelmet a vírus ellen". A Buzz Feed News azt tanácsolta mindenkinek, aki 65 éves vagy annál idősebb, olyan egészségügyi problémákkal küzdő embereknek, akiknél nagy a kockázata a súlyos COVID-19-betegségnek, azoknak, mint például az egészségügyi dolgozóknak, akiknél fennáll a COVID-19-pozitív emberekkel való érintkezés veszélye, és mindenkinek, aki magas vírusátviteli területeken, hogy a CDC iránymutatásaival összhangban oltási emlékeztetőket kapjanak.

Más kiadványok, például a Los Angeles Times szakértői tanácsokat tartalmaztak arra vonatkozóan, hogyan tudják az olvasók életük során rávenni az oltással kapcsolatban tétovázó embereket, hogy gondolják meg véleményüket. A Washington Post foglalkozott "oltással kapcsolatos üzenetekkel, amelyeket az emberek hallani szeretnének". A Newsmax arról számolt be, hogy az oltások "biztonságosnak és hatékonynak bizonyultak", és "az állampolgárokat, különösen a veszélyeztetetteket az oltásra ösztönözték".

A HHS nem válaszolt azonnal arra a kérdésre, hogy az ügynökség az adófizetők pénzéből fizetett-e interjúkat az embereknek, vagy a PR-cég a sajtóorgánumoknak adott interjúkban.

Amióta a Pfizer-BioNTech, a Moderna és a Johnson & Johnson COVID-19 elleni vakcinák tavaly sürgősségi engedélyezést kapott az Egyesült Államokban, több mint 215 millió amerikai részesült teljes körű beoltásban a COVID-19 ellen. Becslések szerint 94,6 millió ember kapott legalább egy további adagot. Az Egyesült Államok lakosságának körülbelül 65%-a már teljesen be van oltva a COVID-19 ellen, beleértve az Egyesült Államokban élő felnőttek 75%-át és az idősek 88,8%-át.

A HHS egyelőre nem árulta el, mennyi pénzt költöttek reklámozásra az egyes médiaplatformokon.

FORRÁS: theblaze.com

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr2017775246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása