LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

Az egykori reality-sztár, szívrohamot kapott, miután beoltották a Pfizerrel

2021. november 27. - KAWALACI

Az egykori Bachelor sztár (Mr. Perfect), akinél a Pfizer mellékhatását diagnosztizálták, azt állította, hogy csak azután diagnosztizálták, hogy szívrohamot kapott.

Monique Morley elmondta, hogy szívburokgyulladás miatt került kórházba, amely a Covid-19 vakcina elismert mellékhatása, amely gyulladást okoz a szív körül.

A tünetek közé tartozik a mellkasi fájdalom, nyomás vagy kellemetlen érzés a mellkasban, valamint a szabálytalan vagy kihagyott szívverés, amelyet "villogásnak" neveznek.

Az egészségügyi minisztérium szerint légszomjat és légzési fájdalmat is okozhat.

De az Instagramon egy hosszú bejegyzésben Monique azt állította, hogy szívrohamot kapott az első oltás után, ami a szívburokgyulladás diagnózisához vezetett.

Monique Morley elmondta, hogy szívburokgyulladás miatt került kórházba, amely ismert kockázata a szív körüli gyulladást okozó Covid-19 elleni oltásnak.

"15 perccel az első oltásom után 45 percig ellenőrizhetetlenül remegni kezdtem" 

"Az orvos és a nővér azt mondta nekem, hogy nincs köze ahhoz, hogy ne menjek kórházba -, hogy menjek haza pihenni."

Monique – aki Matt Agnew 2019-es show-szezonjában szerepelt – részletezte, hogy tünetei másnapra egyre rosszabbodtak.

„Másnap a szalonomban voltam, amikor elakadt az állkapcsom, ragacsos kezem és hevesen dobogó szívem, homályos látásom lett.

„Meghívtam egy barátomat, hogy jöjjön el, mert féltem. Nem sokkal ezután újabb ellenőrizetlen támadást éltem át, de ez 1,5 óráig tartott, és a beszédemre is hatással volt.”

Monique azt állította, hogy a mentők szorongásnak nyilvánították a tüneteit, és kiderült, hogy "ijedt" és "traumásnak" írta le tapasztalatait.

„Senki sem akart rám hallgatni, tudtam, hogy ez nem szorongás – valami nincs rendben, de egyszerűen elküldtek” – folytatta.

„Ez volt a legnehezebb. Telt-múlt a nap, egyre több a mellkasi fájdalom, nem tudtam rendesen lélegezni, vagy nagyon messzire menni, mert nagyon fáradt voltam.

„Valami komoly baj történt, ezért felhívtam néhány orvost, akik azt mondták, hogy azonnal menjek kórházba. Megtettem, és körülbelül 12 óra múlva hazaküldtek.”

Azonban aznap éjjel 4:30-kor Monique azt mondta, hogy "szívrohamból ébredt".

Monique-ot kórházba szállították, ahol azt mondta, hogy a vizsgálatok azt mutatták ki, hogy "rendellenes EKG-ja van, szívsérülése van, valamint szívburok gyulladása, valamint felgyülemlett folyadéka van".

Elmagyarázta, hogy szívburokgyulladást diagnosztizáltak.

Miután posztja elterjedt, Monique frissítette 53 000 követőjét Instagram-történeteiben, mondván, most mentesül a kezelési intézményekbe való belépés alól, mivel még nem kapott újabb oltást.

Azt is elmondta, hogy sok reakcióval találkozott az emberek részéről, akik tapasztalatait "bizarrnak" minősítették.

„… Ez nem azt jelenti, hogy színlelek. Például miért tennék úgy, mintha kórházban lennék?

„.. Egyszerűen nem tudok megbízni néhány emberben. Vigyázz magadra… ne próbáld azt mondani, hogy ez nem valós.”

FORRÁS: news.com.au

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr1416766738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása