LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

Rendőrállam Horvátországban - a portál szerzője Logikusan a rendőrségi kihallgatáshoz

2021. október 27. - KAWALACI

A történet, amit most elmesélek, úgy hangzik, mint valami a 70-es évek Jugoszláviájából, vagy talán a mai Észak-Koreából. De mégis, ez történt a minap, a modern, demokratikus, európai Horvátországban, és én személyesen is megtapasztaltam. Elrettentő példa arra, hogy polgári szabadságjogaink milyen mértékben erodálódtak ebben az "új-normálisban", amit oly agresszíven kényszerítenek ránk.

2021. október 21-én csütörtökön publikáltam egy cikket , amelyben az Index portálon történt manipulációkról írtam, de bemutattam egy Beroš miniszterrel kapcsolatos pletykát is, amiről egyre hangosabban, de nem a nyilvánosság előtt beszélnek. Másnap reggel (véletlenül vagy sem) két rendőrfelügyelő jelent meg az ajtómban, és kérték, hogy beszéljenek velem. Mivel jelenleg külföldön élek, nem találtak meg, így kicsit faggatták a családtagjaimat, hogy hol vagyok. Rájuk szóltak, hogy jöjjek el egy informatív beszélgetésre a Plenković miniszterelnököt ért állítólagos e-mailes fenyegetésekkel kapcsolatban. Higgye el, először fogalmam sem volt, miről beszélnek.

Amikor visszatértem Horvátországba, jelentkeztem a rendőrkapitányságon, és elmagyarázták, hogy tájékoztató jellegű interjúra vittek a Plenković miniszterelnöknek küldött e-mail miatt. Ezután kézbesítettek egy nyomtatott e-mailt, amelyet 2021. október 19-én küldtem el a kormány gradjani@vlada.hr és predsjednik@vlada.hr címére.

Valószínűleg nem beszélhetek nyilvánosan a beszélgetés tartalmáról, de az általam küldött ellentmondásos e-mail biztosan megmutatja:

Rendőrállam Horvátországban – a portál szerzője Logikusan lefolytatva a rendőrségi kihallgatáshoz 1

Szóval az első részben sértő jelzőnek neveztem őket, de amennyire egy politikust fasisztának nevezhetek emailben, ami nem publikus, nem bűncselekmény. Ezután beillesztem egy linket egy videóra, ahol azok az emberek láthatók, akiknek súlyos következményei vannak a Covid-oltás után. A harmadik részben azt írtam, hogy félek, ezért kifejtettem a félelmemet , hogy zavargások lesznek (akkoriban Olaszországban nagy zavargások voltak), és halottak lesznek (mind a nyugtalanságtól, mind az oltástól).

Tehát, bár kicsit élesebb hangvételű, az az e-mail nem tartalmaz semmi büntetendőt, és főleg nincs fenyegetés. Bosszankodva írtam a krízisstáb egyik tagjának aznapi kijelentése miatt, miszerint a Covid-útlevél egyfajta nyomást gyakorolt ​​az oltatlanokra. Itt megtekintheti a videó linkjét, amelyet behelyeztem , és kizárólag azzal a szándékkal küldtem el, hogy megpróbáljak valakit a kormányban tudatosítani az oltás következményeiről. Ehelyett a rendőrségen kötöttem ki a miniszterelnököt ért állítólagos fenyegetés miatt. Hihetetlen és érthetetlen.

Persze, sokkal könnyebb megérteni ezt a nyomást a szerzők a Logično portál, különösen ha figyelembe vesszük, hogy kollégám Arna Sebalj jelenleg vizsgálják a Krapinai Bűnügyi mert állítólag jogosulatlan forgatás, amit írt itt .

MILYEN KÖVETKEZTETÉSEKET LEHET LEHET EBBŐL?

Az első következtetés az, hogy a horvát rendőrség nyilvánvalóan hatalmas humánerőforrással rendelkezik, amikor a bűnügyi rendőrség nyomozhat egy újságíró ellen telefonbeszélgetés rögzítése miatt (Arne Šebalj-ügy), vagy amikor két felügyelőt küld, hogy keressenek egy újságírót, aki, képzeljük el, egy bűncselekményt küldött egy e-mailben a kormány elérhetőségi címére.

Másodszor, ha az e-mailemet Plenković irodájának elérhetőségi címére küldték, akkor arra a következtetésre juthatunk, hogy az elfogásom az ő személyes utasítására, vagy legalábbis az ő tudtával történt. A miniszterelnököt nyilván nagyon megbántotta, hogy fasisztának neveztem, ezért, feltehetően, hogy megmutassa, milyen nagy demokrata, az ajtómhoz küldte a rendőrséget. Micsoda paródiája az államnak!

És ez is bizonyítja, hogy a Logično portál mennyire zavar néhány embert, mert biztos lehet benne, hogy a rendőrség nem fogja üldözni a horvát mainstream média újságíróit. Ezen médiumok nagy része már a Kormány PR-osztálya, az ún szóvivők vagy szóvivők.

Tehát kedves horvátok, ha úgy gondolja, hogy egy szabad és demokratikus országban él, amely tiszteletben tartja az állampolgári jogokat, gondolja át újra. Mert az igazság az, hogy szabad vagy, amíg úgy gondolod, ahogy a rezsim akarja, és azt teszed, amit a rezsim akar. Ha beoltja az összes általuk tervezett oltással, ha a városban sétálva megmutatja a Covid-Ausweisst (hamarosan), és ha engedelmesen hallgat, és nem panaszkodik - akkor szabad. Szabadon megteheti, amit a rezsim mondja.

DICSÉRET A RENDŐRSÉGEKNEK

Mégis tárgyilagosnak kell lennem, és azt kell mondanom, hogy a rendőrök rendkívül kedvesek és profik voltak. Bár a "informatív beszélgetésem" nagyon rövid ideig tartott, sokkal tovább maradtam az állomáson. Lehetőségem volt emberekkel beszélgetni, néhányukat már régről ismerem, mert ez egy kis rendőrőrs a környéken. Anélkül, hogy belemennék a részletekbe, átadtam nekik néhány információt, amiről írok, és néhány dolog miatt az volt a benyomásom, hogy kissé megdöbbentek. Összességében jó látni, hogy normális emberek dolgoznak a rendőrségen, akik értik, mi történik, és az a benyomásom, hogy a Logično portálnak is lesz néhány új hűséges olvasója.

MI A KÖVETKEZŐ?

Az esemény után rájöttem, hogy a Logicáról szóló írásaim nagyon fontosak, így hatalmas motivációt kaptam az igazság terjesztésében és a szabadságharcban való további elfoglaltságban. És nem csak a Logical-on, úgy döntöttem, hogy a továbbiakban nem utasítom el a podcastok vendégszereplésére vagy tiltakozásokon való beszédet. Csak most kaptam a motivációt egy erősebb elköteleződéshez!

Azt mondom a fasisztáknak (azoknak, akik felismerik magukat, és úgy érzik, hogy hívják), hogy a legkevésbé sem félek tőlük, és nem fognak megfélemlíteni. Nem azért, mert különösen bátor vagyok, talán nem, hanem mert tudom, milyen világ vár ránk, ha nem állunk ellenük. És abban a jövő világában, teljes felügyelet, kényszerorvosi eljárások, chipezett emberek, mozgásszabályozás, brutális cenzúra és rendőri megfélemlítés – nem fogok ilyen világban élni. Inkább meghalok a csatában, és szabad emberként halok meg. Csak mostanában értettem meg teljesen nagyapáink mottóját: Jobb a sír, mint a rabszolga!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr9616736838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása