LOGICAL PORTAL

LOGICAL PORTAL

A RealNotRare.com történeteket mesél a széles körben elterjedt COVID „oltás” sérülésekről és halálesetekről, amelyeket a gyógyszerészek által ellenőrzött média próbál eltemetni

2021. december 18. - KAWALACI

A Fauci Virus (COVID-19) „oltások” által okozott nemkívánatos események sokkal gyakoribbak, mint azt sokan gondolják. És mivel a vállalati média nem hajlandó elmondani az igazat róla, a RealNotRare.com webhely pótolja ezt a hiányt.

Hasonlóan a CovidVaccineReactions.com webhelyhez , a RealNotRare.com lehetővé teszi a sérülést szenvedett emberek számára, hogy elmondják történeteiket – vagy családtagjaik meséljék el történeteiket, ha a sérülések halált okoztak.

Az írás pillanatában az egyik legfrissebb sztori az oldalon Audrey Ince-é, egy brooklyni nőé, aki megsérült, miután február 24-én megkapta az első adag Modernát (002A21A tétel).

„A COVID előtti életem nagyszerű volt” – mondta Ince. "Nagyszerű formában voltam, és távfutó voltam (két maraton)."

Szinte azonnal a Modernával való szúrás után Ince karjai bizseregni kezdtek. A héten később heves fejfájást és szédülést kezdett tapasztalni. Március 19-én tranziens ischaemiás rohamot (TIA) szenvedett, és elvesztette minden érzését a jobb oldalán, ezért sürgősségi osztályra kellett szállítani.

„Ez csak a kezdete volt a problémáimnak” – kesergett Ince.

Idővel Ince krónikus lebegő szédülést, légszomjat, szívdobogásérzést, végtagjaiban, kezében és lábfejében krónikus „tűszúrást”, belső remegést, égő érzést a lábában és számos izomgyengeségi epizódot fejlesztett ki, ahol alig tudta mozgatni. végtagjai és kezei „görbülnek”.

„Ez egy rémálom volt” – mondta, megjegyezve, hogy az orvosok „nagyon nem segítettek” annak megállapításában, hogy mi történt.

„Az az igazság, hogy senki sem tudja, mi történt. Rengeteg vérvizsgálaton és MRI-n estem át, hogy kizárjam az autoimmun betegségeket.”

COVID-szúrások: amikor a „gyógymód” rosszabb, mint a betegség

Ince beszámolt sérüléseiről a Vaccine Adverse Event Reporting System-nek (VAERS), valamint minden orvosának, sőt magának a Modernának is. A Moderna, mondta, még csak nem is válaszolt.

„Nyilvánvaló, hogy nem érdekli őket” – mondta Ince a Modernáról. „A neurológusom azt mondta, hogy nem tud mást tenni értem, csak valami roham elleni gyógyszert. Határozottan hosszú, csalódással teli utazás volt.”

„A történetem valós, és az emberek úgy kezelik, mintha nem számítana, mert nem velük történt meg. Csodálatos, hogy megpróbáltam kivenni a részem, hogy segítsek a világnak, és a világ hátat fordított nekem.”

Ince története csak egy a sok közül a RealNotRare.com webhelyen. A másik egy Kirill Kandakov nevű pittsburghi lakostól származik, aki azt mondta, hogy nagyon lassan javul az injekció okozta betegsége, de nem sokat.

„Aktív voltam – dolgoztam, edzettem, és nem voltak egészségügyi problémáim” – mondta Kandakov az injekció beadása előtti életéről. "Pontosan 14 nappal az oltás után szédülésem támadt, és a pulzusom 60-65-ről 90-120-ra emelkedett."

„A fények túl erősek lettek, és pánikrohamom/szorongásom lett. Pokol volt az elmúlt hat hónapban. Két hónapig még sétálni sem tudtam a szabadba, különben nagyon rosszul lettem. Nem tudtam dolgozni, autót vezetni vagy bármit csinálni. Az ágyamban imádkoztam, hogy ne haljak meg. Borzalmas volt.”

„Életmentő gyógyszerként” a COVID injekciók minden bizonnyal károsítják az emberek élet- és működési képességét, miután megkapták őket. És szinte minden esetben a halálos ütések címzettje egészséges és normális volt, mielőtt megbökték volna.

A RealNotRare.com weboldalon található egy „Cselekedj” oldal, ahol a megsérültek levelet küldhetnek a Kongresszusnak, petíciót írhatnak alá, bejelenthetik a VAERS-nek egy mellékhatást, és még az oldal orvosbeutalási programjának bővítésében is segíthetnek.

További kapcsolódó hírek a Fauci Flu injekciók által okozott sérülésekről és halálesetekről a Genocide.news oldalon találhatók .

A források a következők:

RealNotRare.com

A bejegyzés trackback címe:

https://covid-vaccine.blog.hu/api/trackback/id/tr9716787572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása